ranking terkini

Thursday, June 15, 2006

=) Untuk seketika aku rasa di awangan, top of the world


Tade la menda sangat pon sebenanya.since kiterang main fantasy premier league ni,aku sentiasa berada among bottom teams.sebaik saja world cup started itu hari,memula tu aku duk kat tengah-tengah table,then terus turun,turun dan turun lagi.memula ok la,rasa ada geng kat bawah tu,tp bila rosicky mengamuk sumbat 2 gol ari tu,terus teambodo jauh meninggalkan sumer orang.hubby maintain je top 3-4.

ok,ok too soon untuk eksyen meraikan peningkatan sendiri sekarang ni.aku pon bukanla nak brag,cuma kasi can le aku menikmati moment ni sebentar aje..hehehe esok malam definately kedudukan akan bertukar punya,tapi wat de heck..merasa jugak gue kat atas wakakaka

You Might Also Like

2 comments

  1. akakakakak.. siap print screen lagik tue.. bai.. gua arap arr bukan sehari jerk lu dok atas.. kakakkakak.. bagus2.. caio caio.. nasib baik ler italy lawan USA.. leh arr sayur.. kakakkaakaa

    ReplyDelete
  2. sebab gua tatau berapa lama aaa maka gua print screenkan.kasi bukti gua penah jugak merasa tuh ahahahahahaa pasni kalu dah duk bawah balik gua tadehal je.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images