Nak dinner apa??

Wednesday, June 07, 2006

Nilah yang aku akan pikekan setiap hari,terutamanya dah dekat-dekat nak balik kerja. nak makan apa?nak masak apa?apa paling senang? nak makan nasi ke?

lately,aku admit yang mula rasa muak makan nasi.hubby cakap dia dah lama dah,tapi makan je la since chefnya bukan dia.bukan takut gemok ye kawan-kawan.cuma aku rasa nak makan sup-sup gitu.seperti biasa la,kalu kedai makan atau kedai mamak tepilih kat belakang rumah ni tape la,perkara nak makan apa tak jadi hal punya.tapi subjek nak makan apa kadang-kadang membuatkan otak aku terbeban sebab chef terhormatnya diri sendiri jugak..hubby cakap, "dah ada chef terhebat dunia kat rumah,saya rasa awak je la orang yang paling layak untuk masak.kang saya masak tak sedap awak jugak kecoh.." huhuhuhu ada ka?

thanks to hubby,the brilliant idea came solely from him tonite.aku saja je tanya-tanya dia nak makan apa eh,tetiba dia kata hokkien prawn mee cam kat little penang.hmm aku tepike bole gak buat kut.kepada sesapa teringin nak try,bole mencuba kat little penang,mid valley.ala,lupa plak nak amik gamba,kalu tak bole letak snapshot sini hehehehe

tapi esok the same big Q akan main-main balik dalam kepala..sigh

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images