Jalan-jalan cari barang

Tuesday, May 30, 2006

Weekend yang memenatkan tapi fun bangat!

Since kat sini cerita dengan penuh details,ye sampai 4 siri lagi,hari ni adalah salah satu cuti kat UK ni,Spring Bank Holiday.maklumlah sini tak banyak cuti cam kat mesia.aku pon baru je dapat gaji jumaat lepas,so kiterang dah plan nak buat trip ke ikea memulanya,then tambah beberapa outlet kalu sempat.ada 3 tempat tujuan kiterang.hubby dah citer panjang lebar kan,jadi aku nak concludekan je..


BICESTER VILLAGE, OXFORDSHIRE

  1. Seperti forecast BBC, hari sabtu tu hujan renyai-renyai sepanjang hari. Quite chilly le jugak.
  2. Being amongst early birds memang seronok,orang tak ramai.
  3. Even tho at least 30% discounted dari recommended retail price(r.r.p) tapi tetap tak mampu.
  4. Rasanya ni le outlet untuk posh brands, such as Dior, Furla, Hugo Boss pon ada, La Perla, aa Tag pon ada..
  5. Diesel, Polo Ralph Lauren, Timberland pon tade duit mau spend gak,sayang duit huhuhu
  6. Sports brand cuma ada Adidas and Puma je
  7. Outlet yang cantik dan situated jauh dari town..damai je
  8. Camper confirm banyak designs yang pig skin lining.Tensen tak tensen,tengok chinese and mat saleh sorang lepas sorang try and beli.pelotas yang cun tu la banyak babs,saiz aku limited choices.sale dia tempting, kalu ko beli 3 pairs and more bole dapat more than 70% dari rrp.aduuhh..


IKEA WEMBLEY-BRENT PARK

  1. Map instruction yang haram kejadah takleh pakai.susah oo nak carik ikea
  2. Tak penah lagi rasanya aku tengok ikea besepah-sepah cam kat jaya jusco during sale season.
  3. bole tahan seronok jugak cari barang baby =)
  4. nampaknya hubby lagi tere dari aku nih hehehe
  5. karipap ikea kat ikano tu tade kat sini,obviously hehehehe kalu ada pon kiterang takleh nak melantak jugak,ayam tak halal..
  6. Counter yang apparently lagi banyak dari kat mesia tapi aduuhh bapak long queue dan lama..err mungkin aku tak penah ada kat ikea waktu-waktu peak kut


McARTHURS GLEN OUTLET-SWINDON

  1. Dari segi bilangan kedai dan brands lebih kurang cam kat portsmouth.
  2. nike dia kecik sket,kasut-kasut yang lagi bes especially untuk tuan punya kaki bapak besar.kalu saiz average portsmouth got better choices.
  3. aku rasa kalu naik public transportation nak-nak train ada sket susah untuk reach outlet ni.naik keta lagi senang.
  4. professional cookware(minat terbaru aku hehe) dia besar bangat.tefal dia sangat bes hehe
  5. biggest covered outlet in uk,jadi tak usah risau hujan atau panas
Pendek kata,jangankan kiterang berdua hepi,ada lagi beberapa orang nun di mesia sana tersenyum girang gembira.kiterang berharap korang puas hati ye.oh ya,feel free to klik here for more pictures

You Might Also Like

2 comments

  1. giler bai.. baru gua perasan rambut lu dah panjang.. wakakakkakak.. gua ingat kalau lu balik Malaysia dah leh bukak 'boy band' dah bai... akakkakakak.. giler gay sial.. muahahahahhaha..

    ReplyDelete
  2. alamak.. gua silap post.. gua ingat blog kenit tadik.. wakakkakaak.. anyway.. sampaikan komen gua kat hubby lu.. huhuhuhuh

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images