adieu sob..sob..

Saturday, June 10, 2006

cuti aku sudah bermula..

hari yang sangat aktif.since aku sampai opis,bole dikatakan tade masa aku nak mengcheck emel berkali-kali,baca blog orang,sangap atau tido-tido ayam.banyak plak menda nak kena setel sebelum blah ni.

morning break ari ni kat satu cafe(nuffield theatre cafe) yang aku tak penah pegi,cosy dan tak bising cam kat s.u.s.u cafe.sebenanya kiterang hari ni pegi celebrate another member of bopcris punya bday,adam yang aku rasa tak sampai 18 lagi kut.rob dengan suprisenya belikan aku sebekas hashbrowns,punyala banyak.hehehe terharu dah aku di pagi hari ni.

lupa nak citer,semalam ada meeting dengan satu mamat consultant ni berkenaan projek kiterang.since aku nak blah,kerja-kerja aku yang sepatutnya pass ke iss most probably tak jadi sebab iss telalu banyak commitment lain.untuk julung-julung kalinya aku berjumpa programmer yang macam kenit.dressing style cam kenit.yang ironinya dia pakai kasut ala-ala design pelotas dengan tag vegetarian shoe.hubby cakap kewlnye mamat tu.

memang power pon.in fact soalan-soalan dia related to kerja-kerja kiterang dah tunjukkan berapa tiang jauh aku ni ketinggalan.beribu-ribu tiang gamaknya.kalu aku baru terkedek-kedek buat webmacro dalam masa 4 bulan ni,dia dah 7-8 tahun.yang buat aku rasa kecik cam semut bila dia cakap dia among early teams yang telibat dengan development webmacro nih.aku pon cek le sini,memang dia salah sorang core developers pon...ggagagagagagaa dia plak suprise bila ada orang approach dia dengan projek yang apply webmacro sebab ni first time dia.

bebalik pada citer hari ni.tengahari tadi aku ada lunch date dengan susanna.aku bawak nasi tomato dgn ayam masak merah.susanna plak bawak mexican style apa kemenda aku telupa nama dia,makan dengan crackers atau nachos.siap ada dessert lagi,strawberry with cream.kesimpulannya kenyang bangat..muchas gracias susanna

apa lagi?dengan tak disangka-sangka aku dapat hadiah baby dari christine(one of top manager sini) dan knitted bag dari verna.dlm bag tu ada knitted cardigans(2 lagi) dgn baby hat yang comel comel..ish terharunya aku takleh nak digambarkan dengan kata-kata.terus rasa nak buat karipap bebanyak kasi hantar sket ke opis next week hehehe pastu kad yang sumer orang sign..auw,aku akan miss sumer ni..

harapnya cuti ni temporary je la..

p/s: world cup just kicked off today.adale teman kiterang kat umah hehehehe layanle bola at 2,5 and 8..ish ish

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images