ku kelaparan

Friday, May 12, 2006

macam mana perut bunyi kalu waktu lapa?

bila lapar-lapar begini,aku rasa satu sistem badan akan jem.memula perut akan hanta satu impulse ke otak yg kata dia rasa tak bes,weakening.otak identify dulu apa dia,then return yg perut dah 0.next, graduallynya akan kasi isyarat pada semua organ dan anggota badan yang lain yang tenaga dalam badan semakin lemah.mungkin silap haribulan alarm dah bunyi, signalling yang anggota badan dah tak larat nak buat pape keje pon.

pe menda le aku merepek ni setan?okie,makan time =)

as usual,aku ni thinking ahead of time kinda person(yela tu..).dah dalam kepala pike malam ni nak masak apa.bihun sup satu!!

You Might Also Like

2 comments

  1. lapa jugak. bihun sup satu!

    ReplyDelete
  2. bai.. kalau lu rasa lapar.. caner nak tau samada perut lu ataupun perut anak lu dalam perut lu yang lapar ?.. ish.. aper gua cakap nie.. entah.. gua pun dah pening.. kakakakakkaka

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images