tak lama lagi..

Sunday, May 21, 2006

Ari ni udah 20hb May.kalu ikut perkiraan,hmm adalah dalam 6 minggu lagi,err kut.jgn tanya kat aku berapa bulan,atau berapa minggu sebab aku sendiri lost hehehe cuma tau 30++ weeks..so kalu lagi 6 minggu tu,tepat-tepat hari ni 34 weeks.wuuu diri sendiri tak sangka OH!!

aku rasa tak penah citer sangat more in details pasal baby.ada pon,snapshot sket-sket tu adalah.kiterang pegi first scan baby waktu 19++ weeks,unfortunately tak nampak lak sexnya.so kira tawakal dan seprise tunggu le baby klua nanti.rupanya tuhan itu maha penyayang,kiterang dapat lagi opportunity untuk scan.by the way,kat sini scan baby free sekali je,which is normally scheduled in 19 or 20 weeks of pregnancy.kalu nak request bole tapi kena bayar la,dalam 80-100 pound gitu.gambar scan baby tu harga dia 5 pound.

kenapa aku kena scan lagi.my last cekup(week ke-30) was a bit worrying situation,tho dr tu kata tade apa yang patut dirisaukan.perut aku nampaknya kecik sangat,jadi dia set up kan scan appointment.sekarang ni nampaknya dah 2 kali pegi scan,still tak dapat nak pastikan sexnya.dan tak silap aku,lebih-lebih lagi sekarang dan lepas ni dah makin susah nak nampak sex baby.aku tetap ada next appointment lagi,kadang rasa penat dah pegi hospital nih.baby punya pasal,tape la.so far,alhamdulillah,a happy baby katanya.bila aku citer kat my mom,dia kata aa cam mak dia kecik-kecik dulu la.kalo hyper tu tak heran,ke mana tumpahnya kuah kalu tak nasi jugak.sebut pasal tumpah,kuah,nasi teringat member aku dulu tak pepasal makan nasi bandung,sebab air bandung bungkus dia tak sengaja melimpah masuk dalam pinggan nasi hehehehe pasal perut kecik tu,most probably sebab aku ni super petite orangnya(especially kat sini).pasal ni,aku pon tak dapat nak kasi further komen..mungkin cara pemakanan sini,mungkin aku sendiri tak amik supplement sangat,mungkin aku sendiri tak banyak makan.papehal pon,doa-doa moga baby sehat walafiat.

tinggal lagi 2-3 minggu aku keje.sebolenya aku mau stay as long as possible.satu nak setelkan bebetul keje-keje yang tinggal ni,satu lagi xtra income le.world cup pon lagi 3 minggu.anda dah demam?aku dah 2 kali demam,last sekali bebetul balik dari roma hari tu teruk jugak rasanya hahahhaha.kudos tu hubby tesayang sebab kasi penjagaan yang terbaik sekali =)

You Might Also Like

2 comments

  1. insyaAllah.. sume akan ok.. take care tau ja.

    ReplyDelete
  2. makan jangan tak makan. Makan utk untuk diri sendiri dan untuk baby. Tapi bukannya makan banyak2, nanti kencing manis-darah tinggi-1001 penyakit, aku jer bole makan banyak.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images