Liga Kengkawan-Fantasy Premier League

Tuesday, May 23, 2006

Anda dah demam?

Demam apa lagi yang aku maksudkan kalu bukan demam World Cup,demam yang normally terjadi sekali dalam 4 tahun.macam tahun lompat lak.

Kali ni event besa-besaran dunia yang berlangsung di German,3 times winner of the cup itself.Ayah aku salah sorang fan oo,siap penah claimed yang tu 2nd hometown dia, =P. Tapi tu zaman keemasan derang,sekarang ni more on younger players yang tatau le dia sendiri tau ke tak hehehe sori,sori gurau saja Hubby, sudah tentu joga bonitonya,awal-awal lagi claimed team dia tak terkalah.myself,hehehe forza azzurri bebeh

okie,bebalik kepada apa aku nak citer ni kan,aku dpt invitation dari botak untuk join fantasy football, to be more precise ligakengkawan.alaa, cam championship manager lebih kurang. selection players bergantung pada satu fixed amount berapa kita bole spend.biasala,makin star players tu makin mahal le harga dia..

kenapa aku tamo reveal team aku lagi.satu sebab,nanti ada orang-orang ni akan kata aku tiru padahal sumer orang nak yang tebaik kan kan kan hehehehe lagi sebab aku punya pengetahuan bola ni tadela tere pon,setakat tau-tau camtu je.aku ni tau pasal team azzurri je,waktu nak select players pon aku pening tatau dia kiri ke kanan ke,kira nasib baik le aku tau nak letak tengah ke tak akakakakakaaa punya le teruk..jadi main belasah campo belaja-belaja sambil curik sket-sket dari hubby.tapi aku study sendiri balik tau,tadela main buboh je..

pendek kata bila tak berapa tau sangat ni,busan le jugak selection aku nih.tapi untuk kasi italy tetap ada representative dalam team,maka aku buboh le pakcik marcello sebagai team manager huhuhuhu tade player italy ni rasa tak meriah le

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images