say alhamdulillah first..

Monday, May 08, 2006

hari ni kiterang made another installment payment,2nd last punya installment.
last week terasa agak kaya,maklumlah scholar jpa masuk nampak no yang cun bangat,4 angka.dalam account aku pon nearly 4 angka.cuma rasa kaya pada nombor,hakikatnya duit tu ada yang lebih berhak,uni la apa lagi..

walopon dah dua kali aku dapat gaji,perasaan senang hati itu lebih kepada how we managed to settle our debts.kalo diingat-ingatkan balik,kiterang pon kurang pasti kemana duit tu pergi?nampak le kat mana sket-sket,kat kaki ada,kat muka pon ada,kat cover body memasing tu ada jugak,masuk perut yang kemudian proses n klua balik tu banyak jugak.oo situ rupanya hmmm

memula aku start keje dulu,terbayang sudah di depan mata yang kiterang rasa kaya sket.kaya ke?tak jugak sebenanya.what i mean is i thought that we now can afford to buy stuffs which fall under pleasant to have but are not essential,contohnya ipod.tu contoh pembelian yang kemudian hari akan nampak.mana aku spent duit 200pound nih,"ooo ipod" tu contoh.jadi nampak kan.

sebenanya yang paling penting,kita ni selalu terlupa to express our gratitude to whatever we've been blessed and granted.katala aku ni tak kerja,mana agaknya nak carik duit extra untuk kehidupan kiterang ni.jangankan ada a lil extra macam sekarang,tadela extra-extra kasut yang beratur tu,makan yang enak-enak dan penuh nutritions,beli baju,apalagi macam-macam angan-angan.at least tak payah mintak kat ayah aku huhuhu tu dah satu kesyukuran =)

sampaikan lately,aku mula mimpi untuk pakai hp balik,orang sini kata mobile hehehehe cuma apa yang membuatkan aku tak berapa berkobar satu malas nak tambah hutang,satu lagi tade hp yg bisa buat aku tegila-gila.so far sony ericcsonnya design pon tak wow sangat,tatau perlu atau tak aku amik 3g hp,aku ada hati kat 02 mini xda tp mahal sgt..ntahle..siap ada some of offered packages,korang bole dapat free xbox 360 or flat screen tv or ipod video 30g..sampai camtu dia..kalo nasib baik,ada hp bes n offer bes,memang sangat bes bes bes

sebelum tu,alhamdulillah..

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images