the easiest mac and cheese, ever!

Thursday, July 08, 2010

hari ni aku mengganti puasa, dalam usaha untuk mengganti puasa secara extreme iaitu 19 hari non-stop. kalau larat la kan, kalau less extreme mungkin 5-5-5-4, atau 4-4-4-4-3, kita tengok formation mana yang akan prevail.

back to entry's title, hari ni maa aaqilah and natalia sangat malas untuk masak beria. dari budak-budak ni bangun aku dah kasi makan cereal dan calciyum, tapi perut yang lapar tetap perut yang lapar. tiba-tiba aku teringatkan mac and cheese, tapi apa yang aku boleh come up dengan macaroni dan hanya cheese spread without ayam, daging dan sebagainya. come on, think fast!


menurut aaqilah, sedap (bangga i gitu hehehe) tapi dia sukalah gamaknya. natalia? dia telan saja. sangat cepat dan senang, seriously. 

ingredients: macaroni, cheese spread, sprinkles of oregano, salt and pepper
preparation time: less than 15 mins pon boleh siap

rebus macaroni as instructed, aku suka letak a clove of garlic (ketuk-ketuk je), sikit garam dan minyak zaitun dalam air tadi. dah masak, toskan dan prepare dalam bekas. garam, oregano, cheese spread dan pepper ikut sukati dan gaul sebati. buon appetito =D


p/s: sebenarnya kan, aku sendiri tak merasa lagi camne, mengikut kata-kata mereka not bad haha.. ada bunyi sedikit perasan di situ ;)

You Might Also Like

3 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images