bukan salah saya pelupa

Tuesday, July 20, 2010

bila dah banyak accounts created, kadang dah jadi macam terbeban pulak.

aku ada satu password ni yang aku pakai on most of the accounts (gila bahaya), setakat emel tu takde masalah la, ni bila kita sign up dengan companies atau online shop yang required password canggih-canggih. maksudnya yang nak combination capital letters la, numbers la, characters sumer ni. alamatnya berterabur laa password yang ada dalam kotak ingatan aku ni. dah le makin pelupa.

jadi aku pun itu hari ada download application free kat ipod. yang sakit hati tu, password canggih kat ipod pon aku lupa. adoyai.. pening kepala.. mujur password penting-penting seperti internet banking aku still ingat baek punya.

jangankan password, kadang tu dengan id pon aku dah jadi confuse. ada yang pakai emel ok lagi, ni yang pakai id ko sendiri. ada yang aku pakai first name je, ada pulak fist name dgn last name, ada pulak yang ada [dot]..

silap aku jugak, tak keep track sangat. harapkan signup emel je..

You Might Also Like

2 comments

  1. aku pun sama..mmg tak igt..tp aku terpaksa buat cara lama..jot down somewhere..huhuhu

    jue
    www.halo-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jot down pon aku lak lupa buku mana huhu teruk betul laa

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images