we hope, we plan, we make it done

Thursday, February 05, 2009

babies, babies, babies..

baru pas baca entri sorang kawan aku ni yang baru dapat cahayamata ke-4. bolehla jugak nak kata kawan tu kan, i knew him from other half who knew him from other friends. aku tak berapa ingat pernah borak-borak atau tak (yeah, i pemalu) tapi setakat balas-balas senyum tu takkan tak pernah kut. tahniah buat mereka sekeluarga.

aku pernah plan, my own plan yang aku cerita kat other half. ok kita make babies when 26 (since dah dapat rezeki sebelum sempat plan bebetul hehehe), 29 or 30, then a year or two after that dan last sekali sebelum 35. ini kalau nak 4, kalau tuhan nak bagi rezeki lebih pon alhamdulillah tapi kalau bole dalam 35, 36 atau 37.

tapi baru-baru ini aku rasa nak tukar plan sikit. disebabkan aku ini seorang yang temperamental dan kurang daya tahan sabarnya, jadi mungkin better untuk aku tunggu sikit masa lagi. mungkin 2 orang dulu dan yang ketiga kita tunggu another 3-4 years dan terus lagi satu. doa aku in line dengan masa aku dapat menjadi seorang yang lebih penyabar dan relax.

good luck babe!!

jadi sebelum yang ketiga, target aku untuk achieve seperti di bawah:

  • lesen scuba
  • projek bisnes rahsia muahahaha
  • pegi umrah

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images