aduh sakit kepala

Wednesday, February 18, 2009

aku baru balik dari meeting dgn dr yang aku citer semalam.

ye, tahniah buat diri sendiri kerana mendapat job offer. kalau semuanya ok, start march ni pergi ofis balik lah aku. better pay alhamdulillah. job prospek pun bagus.

but the bottomline is, aku still in doubtful position. aku tak come clean lagi pasal kebarangkalian bulan 5 dan kepastian bulan 8. mula-mula memang rasa nak nak hide dulu tapi aku rasa cam tak fair plak untuk derang. lagipon job ni ada possibility long term yang boleh tahan. memang la aku nak kerja dan aku nak duit (who doesn't?) tapi aku sendiri tak senang hati. kalau aku tak cakap sekarang, somehow hr akan dapat sniff jugak.

aduuh, apa patut aku buat??

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images