kadang-kadang aku pon blues jugak

Tuesday, August 07, 2007

sekarang teringat kat family at semenyih. apa la agaknya mak ayah aku tengah buat. btw, bukanlah aku tak busy ni tapi bila all of a sudden melencong pikekan menda lain,keje pon jadi halt.

aku admit that i wasn't a really a perfect good daughter.quite rebellious one,walopon senyap-senyap.at home,dan aku rasa aku ni memangnya happy happy type,quite laid back and sometimes can be serius when it needs me to be serius.dalam family,despite happy tpye,i was also known as someone yang cold heart and insensitive sebab tu aku jarang merajuk dan tak sensitif particularly dengan menda-menda kecik.temperamental and ask my other siblings,aku rasa they hated me when i was young muahahaha thank god la kan,aku rasa aku ni kakak yang baik gak bila dah besar-besar gini.agaknya ini traits first born kut: independent,self-centered,degil and keras kepala.harapnya aaqilah tadela inherit sangat huhuhu

due to course of time,eventually people will change,always for something better and brighter.sekali lagi aku mengaku i hate changes since kid.maybe sebab waktu budak-budak,bila ada changes tu aku menjadi nervy dan terbawak-bawak sampai sekarang.tapi sekarang again aku bersyukur sebab sisi-sisi aku yang keras tu at least changed.nak-nak since ada aaqilah,i am easily touched auww..

camnilah wat i was trying to put down here,aku sebenanya agak home sick.miss parents,miss rumah,miss adik-beradik,miss my big family.tapi jangan salah paham,aku memang happy,bahagia dan sentiasa rasa blessed dengan apa yang ada sekarang.cuma kalau possible untuk putar waktu,aku nak lebih spend masa kat umah dan spent time dengan family.aku wish untuk punya space untuk manja-manja dengan parents.jadi apa kesimpulannya,once dah kahwin time flies sampai kita tak sedar.tau-tau je here comes the first born.then tau-tau je rambut yang hitam turn grey (bagi some cases muda-muda lagi dah beruban).tau-tau je dah ada 4.kita kena kerja keras siang malam for our livings,sampai rasa masa tak cukup je.tau-tau kids are all grown up.

sebab kehidupan kiterang yang agak slacking ni lah,sangat alhamdulillah dapat witnes aaqilah membesar depan mata.cuma nak tambah lagi hasniza jr or effirul jr rasanya tak dapat lagi hehehe tunggu la bila balik mesia nanti.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images