pagi-pagi dah pening

Thursday, August 09, 2007

sebaik saja sampai opis -0730

rasa nak memblog.sekarang ni ogos, next month september, ada 2 hari besa dan penting.when it comes to 2 hari ni selalu buat aku pening.nice dinner,bole saja tu.apart from that,takkan tangan kosong kan.

hadiah untuk lelaki,bagi aku very challenging.guys gadgets and minat memang undeniably pricey.first time wen i was in a serious relationship,aku kasi cd dalam paperbag for bday present.itu 6 tahun lepas.time tu kita pon sengkek kan,jadi cd zaman tu luxury oo.aku tau dia suka.

aku ada la sket-sket idea dalam list,dan aku tau apa dia nak.aku cuma nak tengok dat 'sengih' je.instantly aku tau efforts dan pening-pening ni sume worth.apa dia????

sejam lepas sampai opis -0830

ada training sket dengan manager kat eindhoven.aku mencik tul la teleconference nih,walopon directly 2 ways communication tp aku sentiasa rasa nerves.pung pang pung pang gitu gini aaaa buat cam paham tapi tak paham.

memang pening.bukan sebab slang lagi dah.yup,we both are non-english-native-speaker.jadi paham-paham je la.aku pening dengan dutch-english dia.aku rasa mesti dia pun pening dengan malay-english aku hahaha.itu satu hal.hal lain sebab aku baru je added to satu sistem ni,data management sistem. .maklumla,first time user.navigation,explation,elaboration sumer menjadikan masa 45 minit ni sangat dizzy aku akhirnya.masa untuk the loo and kopi!

lepas the loo and kopi - 0920++

ada satu mamat ni tego aku kat lua mesin kopi.borak punya borak,tanya aku dari mana.rupanya abg dia kawen dengan mesian atau duduk kat mesia skarang.pening akibat training tak abis lagi rupanya.excited tul dia nampaknya borak pasal malaysia.

nama saya john

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images