recovering

Monday, March 26, 2007

seronok rasanye tengok blogs kawan-kawan ada kemajuan. haa ini macamlah. tadela asal aku klik citer yang dah besawang itu. barula aku pon semangat mau updet hahahaa

apa citer? lately kiterang mendapat jangkitan penyakit. memula aku, kan dah citer aku dapat cold last week. tak berapa sehat lagi, bejangkit ke aaqilah lak. sian tengok, rasanya ni baru first time dia dapat batuk n selsema. badan pon panas-panas sket. pantang ashem hingus pon meleleh. alaa sian-sian-sian. bebaru ni the hubby pon turut menyatakan tak berapa sedap badan, tapi dia super hero, susah nak sakit.

biasa la bila sakit ni, mana le larat sangat. tapi memandangkan the hubby dah tetiap hari duk jaga aaqilah sian lak kat dia, jadi tak larat tu kena dilarat-laratkan. itupon aku rasa dia dah kasi can rehat banyak. kalu aku tetido waktu nak tidokan aaqilah, dia tak suh bangun pon kalu aaqilah menangis. dengan mata tepisat-pisat aku tepuk aaqilah dengan harapan sambung tido balik. tapi the hubby akan eventually bangun dan dukung aaqilah. tu la kalu bole tamo sakit. aku rasa pengsan le the hubby kalu aku betul-betul demam takleh bangun. nak layan aaqilah lagi, nak jaga aku lagi..

oh ya, beza waktu sekarang dah jadi 7 jam. itu tandanya officially the spring has began. sekarang dah 15 past midnite tapi aku tak rasa ngantuk pon lagi. mungkin mata masih attach dengan waktu kurang sejam itu atau siang tadi dah telalu banyak tido.

dikesempatan ini juga saya ingin mengucapkan jutaan terima kaseh yang amat sangat buat the hubby terchenta. terima kasih sebab jaga aaqilah macam seorang emak hehehe dan terima kaseh jugak sebab jaga saya dengan cemerlang sekali..sangat terharu le awak

You Might Also Like

2 comments

  1. tang last chapter tuh... rase nak muntah... uwekkkk

    ReplyDelete
  2. kasik sodut itu hingus... kalau tak susah nak tido ooo... sodutt baek punyaa.. allaa kenit kan biasa sedut, mat sodut.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images