nasi impit, kuah kacang

Thursday, March 01, 2007

rasa nak makan je lately. how and why, appetite aku makin menjadi-jadi?

in fact dalam kepala aku dah terbayang nasi impit and kuah kacang. jangankan dalam kepala, dalam mulut pon terasa-rasa. ish ish teruknya. by the way, am planning to have a nasi impit and kuah kacang day today. for lunch and dinner, kuah kacang all the way. the hubby kata okay.

semalam hari rabu ada malaysian food fest kat sini, hari yang aku agak anticipated since we went last year. ingat lagi makan nasi ayam dalam library, maklumla time tu aku keje. tapi this year, kiterang telupa. itupon dah almost 2 the hubby ingatkan. aku mandi, semayang dan pegi tapi malangnya dah hampir licin. balik la dengan lipton lemon tea dan suratkhabar (apakah signifikasinya disini aku pon tatau dan 25p je sbb beli dalam uni). jadi kiterang ber-food-fest dengan nasi putih dan sardin kentang huhuhu boleh la kan..

ada plan untuk projek terbaru, egg tart hehehe kalu rajin

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images