di kakiku ada kasut baru

Monday, March 05, 2007
















sempatlah kiterang bejalan-jalan ke portmouth recently. aku rasa cam dah lama je aku stuck dalam rumah tak ke mana-mana. kedai siam, asda, coop, portswood, uhs tu je la kut. within southampton vicinity jugak le.

selalunya aku memang agak kemalasan. tapi that day besemangat betul. siap masak nasi goreng buat bekal lagi. memula pegi jumpa health visitor untuk aaqilah's 8th months check. adeh, bole tahan jugak le aku kena lecture pasal bab-bab pemakanan aaqilah. bagi derang nih, kalau tak start introduce solid food lagi dah macam delay. babies at this age sepatutnya dah bereksperimentasi dengan macam-macam foods, vegetables, fruits, nasi lembik-lembik, potatoes, hatta daging pon boleh. whatever u eat u can give her. ye, itulah yang aku dapat. satu lagi dia suggest untuk pegi bawak aaqilah berkawan-kawan dengan babies yang lain at some classes for babies near here.

aaqilah yang mengantuk due to lack of sleeps memula baik je. tengok sana, tengok sini, nak capai tu, nak capai ni. tapi bila kiterang start bukak baju dia nak timbang, dia mula menangis. aku rasa dia ingat kiterang nak kasi dia kena cucuk le. yela, asal nak kena cucuk je kena bukak baju slua. mengalir-ngalir air mata sampai tak sempat nak ukur length.

lepas settle hal aaqilah kiterang gerak gi portmouth. seronok gak kali ni, offer yang not bad. aku rasa sapa masuk nike mesti klua with plastic bags. the hubby dapat satu, aaqilah pon dapat satu. officially the bought shoe untuk aaqilah. aku rasa kawaii sangat sangat... husya-husya harga, hmm ok paling murah kat situ. pastu ada less lagi.















end of the day, the hubby hepi, aaqilah also looked hepi, jadi aku pon hepi too. kenapa aku tak beli? rasa tade yang wow-pow le pada mata aku. was close to buy ck undies hehehe tapi tapela, tak penting sangat pon.
















ja ne =)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images