perche???

Friday, March 23, 2007

agak lama dah aku tak updet. bukan tade cite, tapi masa tu tak berapa ada. lagipon tak berapa sehat dan as usual, kemalasan..

by the way, aku dah keje. alaaa keje admin biasa-biasa je. last week dapat, dalam satu hari je. recruiter call, pegi test then dapat terus. the hubby not really happy, mostly sebab bukan it jobs. pay quite ok, tadela bes cam last time. nama pon admin ye tak. yela, got a few calls dari recruiters, ada yang bunyi cam yo yo poyo ada can dapat tapi pastu senyap. kasik aku harapan palsu je.

first day gi keje, punya la sejuk pepagi ni. working hours aku dari 7am-3pm. not bad la sebab 3pm tu bunyi cam awal. yang tak larat tu nak kena memaksa diri bangun pagi aduhhh. tetiap pagi, aku get up as early as 5.45, keja bas pukul 6.30. lagi tak bes, akibat dari balik london ahad lepas membuatkan aku dapat cold minggu nih. makin melarat sampai demam-demam. suara toksah cakap, sengau je bunyinye. orang ckap pon aku tak berapa dengar, rasa telinga cam pekak-pekak.

first day keje aku rasa macam-macam, banyak tak bes dari bes. terus dah kira dalam kepala nak berenti bila. mengikut discussion ari tu aku kena la commit at least sampai end of april. dapat je task apa aku kena buat, terus terasa mencabar intelligence aku huhuhuhu (the hubby musti suh berenti nih)

however however, aku dah almost seminggu kat skandia nih. nanti la in the next entry aku cite lebih details. aku ada member kamcing baru, minah colombia, carolina..

You Might Also Like

1 comments

  1. ok la tu dapat keje. pelan2 kayuh ye x? abis tu makcik kenit tu sape jaga?

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images