siti oo siti

Tuesday, August 22, 2006

apa lagi berita paling sensasi di malaysia sekarang kalau bukan perkahwinan siti nurhaliza.secara tak langsung membuatkan aku pon teringin tengok live coverage tu,tho tadela suka sangat pon hehehe

bagi aku,selama ni aku neither fan nor hater siti.aku ok-ok je.lagu dia pon banyak gak yang aku layan hehehe (alemak mengaku lak hahaha).sebagaimana pepatah omputih beauty lies in the eyes of the beholder camtu jugak la seseorang tu pada mata orang lain.so dalam kes ni siti herself.pandangan itu subjektif.in fact kalau kita nak ikutkan dan dengar apa semua orang cakap mati tak terbuat jugak.tapi kalau aku dengar orang kutuk siti melampau-lampau tu tak berapa bes jugak telinga la hehehe

aku rasa kiterang (ye hubby n meself) termasuklah golongan yang tak suka itu bila dia menamatkan segala rumours dan speculations ari tu dengan menconfirmkan pilihan hati dia.yela dia ada 2 sides pon,suka atau tak suka siti kawen dengan dato k.selalu kita lupa, jodoh pertemuan itu di tangan tuhan,kita manusia hanya mampu merancang. so sesapa yang tak berapa suka,tak berapa setuju,sangat membangkang dan tidak tidak sebagainya boleh straight masuk dalam geng tak suka jugak la.

sebabnya apa,kiterang ingat siti akan end up dengan orang yang baya-baya dia jugak la,yang penting teruna seperti siti yang anak dara juga, cam fazley (again!) hahahahha aku teringat satu cerita waktu kiterang pegi konsert siti kat london last year.ada le geng2 makcik kat jpa tu begosip-gosip nampak sparks between siti and fazley.auw rupanya panahan itu ke orang lain rupanya.kalau tak fazley mungkin dengan old flame ka,high school sweet heart ka,abang angkat ka.begitu adanya..

lagi kes teringat.ada satu event mesian yang aku attend last time di mana kakak-kakak ni becerita le gosip siti nurhaliza.in their opinions,it's a wise decision and right choice made by siti.sebabnya bukan senang seseorang tu nak get close dengan siti.lagi derang ni cakap,he can guide siti,matang macam seorang ayah dan man enough to be a husband to somebody like siti.tapi tu la dia,duda is still a duda.

sangat tak ku sangka aku akan memblog pasal siti pulak.apahal pon,tahniah dan selamat pengantin baru.watch out ur anak-anak tiri yang bujang-bujang dan ensem-ensem itu hahahahahha

You Might Also Like

2 comments

  1. Gua suka siti bai.. kira gua geng yang suka siti tapi tak tau aperaper berita pasal siti. Baru gua tau dia kawen hari isnin. Ini malam kira malam pertamalah yer. selamattttt......

    ReplyDelete
  2. kekekekekek....malam pertama jer lu ingat....aper pon slamatss...

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images