cuci mencuci

Monday, August 14, 2006

Berhari-hari jugakle rupanya aku amik untuk pilih dan adjust gambar untuk dicuci.

Oh ya,kiterang nak cuci beberapa gambar untuk bawak balik.disebabkan aku ni tade keje nak buat sangat,jadi akula orang yg paling tepat untuk task ni.nak carik website online photo printing pon tadela straight forward.ciri-ciri utama,quality terbaik dan paling murah,juga credibility company terbabit juga diambil kira.tu tak tambah soalan-soalan dari hubby lagi,cun ke qualiti dia,bole pecaya ke website ni,bla bla yang membuatkan pemilihan itu semakin cumbersome.

Akhirnya kat sini la aku register dan sekarang ni duk tengah upload gambar.Aku tatau berapa lama nak siap,kalau la tau begini lagunya dah lama aku upload sket-sket.nak cukupkan quota punya pasallah.harapnya hasil yang memuaskan.

cepatla setel,nak layan theme hospital nih

You Might Also Like

2 comments

  1. aku rase aku penah smpai level sleepy hollow atau satu level atas sikit pstu sume patient mati satu satu. xpenahnye complete sume level. kalo dah tau cmne nak cheat sila beri tunjuk ajar ye?

    hehe. ko ckp psl game theme hospital kan? <=)

    ReplyDelete
  2. ye betul,theme hospital tu le.kalu nak cheat aku tak igt,tp aku dah menang tanpe cheat hehehe tadela susah sgt sebenanya sue.yg penting kasi mantain je..tade duit bole buat loan dulu

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images