dealova

Wednesday, August 23, 2006

Ye,aku memang lama ketinggalan dah.

ni dah dekat setahun aku tak dengar mesian radio.last time ada juga kekadang layan hitz.fm ka, era ke online jadi tau le jugak lagu-lagu terbaru dari mesia atau lagu indon.kali ni memang tade langsung,sebabnya dah malas.sommore during pregnancy itu hari lagi elok aku dengarkan baby bunyi-bunyian lain contohnya bacaan al-quran hehehe sebabnya lelama aku dah tade masa sangat nak baca particularly bila dah start keje lagi la teruk time management tu (memang byk excuses duh). mak aku pesan ada 3 surah sgt elok dibaca during pregnancy

  • surah luqman - moga baby nanti bijak pandai sepertimana luqman al-hakim
  • surah maryam - moga mak baby senang deliver sepertimana maryam
  • surah yusuf - moga baby nanti cantik/elok rupa paras sepertimana nabi yusuf a.s
jadi bila teringat tu aku pasang je dan kasi baby dengar sekali, jadi mak ayah dia tumpang sekali.

balik pada citer asal, i just listened to dealova. sekali-sekala baca online local paper ada mention lagu ni, so aku sesaja search kat youtube. resultnya bagus bangat. sumer menda ada la pendek kata pon.hobi terbaru le ni hahaha

Kau seperti nyanyian dalam hatiku
Yang memanggil rinduku padamu oh…
Kau seperti udara yang kuhela kau selalu ada
Tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepi


peh dasat hehehe untuk hubby ",

.: eppy belated 2 months to aaqilah comey bulat bulat last monday luvs u vevery from both of us :.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images