there and back again

Monday, January 02, 2006


WELCOME 2006,Happy New Year everybody!!

Aku tau,lately entries aku penuh dengan craps je hehehe aku tengah ketandusan idea.Since aku duk umah tak buat apa,jadi memang ni telah memberikan impact sedikit sebanyak kepada perkembangan mentality sendiri (dem,apa aku cakap ni)

Okie,sebenanya bukan ketandusan idea yang aku nak citer,my early intention ialah untuk share dengan semua orang seseorang punya kegembiraan and of course, full satisfaction demi cinta dia hahaha ye,dia always works very hard to make me clear yang ni sumer
for the luv.. aku kadang-kadang bukan tak paham,sebab aku ingat eventually menda yang penah kita gilekan ni akan faded until one day we let it go.. tapi untuk dia,tapela.. selagi ada luv itu dan most importantly dari segi financialnya, bole afford ke tak?

























- he liked, he tried, he queued, he paid, he got paperback! -
for full story, here



My uncle datang, jadi mak aku mengambil peluang untuk tolong bawakkan barang yang aku request hari tu. aku sebenanya at first call mak mintak tolong kalau-kalaulah dia rajin untuk poskan sket food, tapi since pakca aku fly ke london hari tu, dia cakap bole je. maka,mak aku isi la penuh-penuh satu beg kecik yang dia kata tak berat sangat,padahal ummm bole tahan sakit belakang hubby tolong bawak,kesian dia aku tengok..tapi belakang dia sakitnya immediately hilang bila beli kasut,aku tau tuuu..

Sekian,adanya..


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images