tales of two cities

Thursday, January 19, 2006

cousin yang sebaya aku nak kawen this friday night..

awal pagi-pagi tadi aku mengambil kesempatan tho malas mulanya,call mesia.memula aku call mak aku.dari malas nak citer panjang-panjang(sebab tendency aku untuk begayut) akhirnya 40 minit jugak hehehe seronok aku dengar mak citer pasal cousin aku nih,dengan adik aku dah pegi tolong-tolong derang from a day before.mak cakap dela call aja suh datang tolong-tolong..hmmm another long hmmmmmm aku terbayang kalaula aku kat sana time-time gini.dengan gelak-gelak aku cakap gini,"yela,jaja dah tade,aja le pulak"..tapi aku bepiker sebenanya..one deep thought.
lepas tu tetiba aku rasa nak call cousin aku plak.so aku pon call la dela,since no dia je aku ingat.betapa seronoknya suara dia aku rasa,waktu jawab tepon.aku terus rasa seronok.lepas tu sedar tak sedar tepon pas ke sorang sorang,dela,inah,along,dela balik,aja lak,nenek aku pon sempat,finally aja before we hung up.

kiterang memang dah lama tak contact sesama sendiri.maklumla semua orang dah besar-besar,dah ada life sendiri.aku dulu yang selalu melepak sana pon lama gile dah tak pegi sg penchala.last time we met was on my wedding day.inah tade sebab termiss flight.call jarang,sms pon jarang,jumpa apatah lagi..

tapi apa yang aku sedar lepas phone call tu yang kiterang sebenanya tetap rapat.still rasa bonding cam adik beradik tu tetap ada..tu yang buat aku lagi miss mesia,especially bila ada gathering besar camni..huhuhu

sampaikan aku bangun tido sangat rasa cam hari jumaat..dan terbayang je apa yang tengah jadi..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images