musim-musim kawen-tunang 2006 bermula

Friday, January 13, 2006

dua malam lepas,waktu aku dan hubby tengah tunggu nasi masak nak dinner,tetiba kiterang dapat satu surpise call dr mesia.hubby suh aku jawab sebab dia tgh busy betulkan tali seluar dia.so aku tengok nombornya secara lalu dan terus jawab.

me: hello
titi : hello,ni aku ni titi
me : eh,hi titi (suaraku tengah tekejut ni)
titi : titi said something,aku tak berapa dengar
me : oo,ko dah amik buku harry potter ye
titi : ape lak harry potter,aku nak tunang la lagi 10 hari

salah satu event besar yang pertama yang akan terjadi tahun 2006 ni.event kawan tunang dan cousin kahwin.oh ya,cousin aku ,inah is getting married too.majlis resepsi dia jatuh pada hari yang sama dengan titi tunang nanti,venue pon dekat-dekat..congats!congrats to inah + remy, titi + chern. =( well,ni la event-event yang memang aku nanti-nantikan,dan sedihnya tak dapat le nak datang dan meraikan besama-sama..aku suka makan nasi minyak orang kawen..

seperti yang aku notice,titi's engagement news dah juga diuar-uarkan di blog kawan-kawan,dengan beberapa pesanan untuk titi dan not forgetting jin hahaha aku pon sebenanya ada juga becerita menda-menda sama dengan hubby,aku rasa lebih kurang jugak dengan apa yang kawan-kawan lain duk gossip bila relate dengan 2 org ni hehehe mungkin ada tak masuk lagi satu nama?wallahualam..

dan botak jugak yang mesti tengah sebok prepare untuk hari besar dia,aku doa-doa semoga bahagia ke anak cucu,enjoy le masa-masa bujang yang tinggal ni hehehehe kiterang tengok dari jauh je..

untuk titi juga,eeh ko dah nak tunang ye =)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images