zaman itu sudah berlalu

Tuesday, August 31, 2010

buffet, very tempting akan tetapi stick to reality lah.

merasa jugak aku nak berbuka kat luar tahun ni. last year i was left behind due to my confinement period. time tu o.h pergi gathering kat jm bariani in ttdi area, sesat without a hp. duk ulang alik giant call orang, tapi only managed to reach after 9. gathering berbuka dah jadi supper kat kedai mamak plak.

sabtu, aku suggested jm bariani, ni semua pasal o.h jugak yang bercerita ada kawan kiterang cerita kat dia jm beriani rm30 kat bangi. terasa nak berbariani pulak. since kiterang dari hukm, so dia kata pj area is better option. aman damai, kau boleh walk in hatta sudah pukul 7. takde orang sangat maa, kiterang dapat meja sikit punya besar. buffet for him, ala carte for me sebab aku nak ayam goreng rempah dan wajib teh 3 layer. buffetnya is rm25, tapi ialah dia pon tak banyak option sangat. teh tarik dia sedap =) dapatlah ku menumpang satu gelas. o.h menyatakan yang dia sendiri sudah tidak mampu berbuffet lagi. kalau dulu-dulu boleh habis kambing 2-3 pinggan, aku rasa sekarang dia makan 2-3 ketul pon dah berpeluh-peluh. huh, kalau blackout kan saja je cari nahas.

semalam aku kasi can dia pilih, aku kata aku ikut je la. dia kata jomlah italiannies pulak. nasib baik ada meja kosong lagi, kes walk in pukul 7 juga. hehe afdlin shauki pon ada ye. dia lalu je, semua orang pandang dan bisik-bisik including us too. sebab utama aku bersetuju ialah teringatkan airnya yang bottomless. haus gila. memang 5 kali aku refilled. ada buffet juga, tak silap rm42. o.h surrendered, dia kata tak larat. lagipon mungkin main course yang kurang hmph pada dia. aku pulak sikit lagi nak amek semata-mata nak kek. tapi ingatkan diri sendiri yang aku mesti akan struggle nak habiskan punya. jangan ikut perut yang lapar dan nafsu makan semata ok.

aku sendiri pon rasa orang cam aku ni rugi je makan buffet. kalaulah o.h tau yang aku cuma larat habeskan chicken wing je waktu zaman buffet mcd dulu. tak berbaloi huhu

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images