perihal cinta

Friday, August 27, 2010

puuhh lama gila tak blogging.

rindu tu memang la rindu, tapi aku was pretty occupied lately. ye, saya ulang-alik ke hospital semula mainly due to mom's condition. alhamdulillah, getting better dan sudah nak makan balik. isk, bila kemo kena postpone nih, memanglah akan mengakibatkan something yang lebih problematic. itu aku rasa macam kena blog dalam entri yang lain.

sekarang pon aku banyak lepak kat semenyih. oh ya aku baru dapat niece on last 2 weeks. eeh dah 2 minggu dah zara ye hehe.. birthdaynya sama pulak dengan natalia. jadi sebab takde orang kat semenyih which is mak aku kena warded unexpectedly, kiterang 3 beranak pon menjadi assistants orang sedang berpantang. nervous gak mula-mula aku nak tolong mandikan baby berumur 3 hari. maklumlaa anak sendiri pun saya tak pernah mandikan seawal tu hehehe. yela budak-budak ni dulu aku mintak tolong nurse mandikan kat hospital. bila dah balik rumah, neneknya ada, ayahnya pon ada. lagipon mandi dalam 2-3 hari maa, senang laa kerja sikit ye tak.. owh, how i miss beranak kat oversea nih ;)

saya takde baju raya lagi despite beberapa helai kain yang sepatutnya hantar dijahit quite long time ago. serius ada 4-5 helai, tapi kena gak beli baju siap nampaknya. aku terkenan pulak kat baju kurun moden zery zamry yang aku tengok dalam in trend, tapi mak aih once tau harganya saya tak dapatlah. celebrity bolehla, kalau aku dah kerja mantap pon belum tentu i nak beli dengan harga sebegitu. memang cantik sangat, ish..ada sesapa tau mana nak beli koren moden yang sangat comel dengan price yang very affordable?

wat else? hmm kali ni aku dan aja memberanikan diri mengambil order kuih raya, as advertised before. yela aku nak bisnes balik ni memang nervewracking. macam-macam sangat fikirnya, takut orang tak suka la, takut kita ni cam kedekutlah, takut tak sedap laa.. tu belum cerita pricing lagi. seronok ye, mungkin ini our first step towards something bigger and brighter, who knows? so far, sudah berjaya menghantar order tart dan kek coklat 1. alaa takdelah grande sangat, mana yang termampu je la pon. lupa lak nak cakap, kiterang ada beberapa helai kain batik sutera terengganu and cotton, nanti aku post in next entry la ye.

doakan perihal cinta kiterang semua cepat-cepat sihat dan kuat insyaAllah, amin..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images