angin terengganu

Monday, August 09, 2010

weekend yang berlalu dengan pantas

as mentioned in the previous entry, we went back to kuala terengganu. memang cuti yang sangat singkat, sambil temankan ayah aku yang drive kereta sorang-sorang. mak and aja naik flight, yelah manalah larat sangat mak aku nak duduk dalam kereta 7-8 jam tu. lenguh oo.. gerak lepas isyak, sampai around half past three in the morning. dalam kereta, tidur je la aktivitinya, kecuali o.h dan ayah aku yang aku dengar borak manjang.

dalam masa tiga tahun tak jejak kaki ni, aku tengok ada yang berubah, ada yang tetap sama. yang pasti, muka-muka yang aku familiar since budak-budak, seiring dengan masa yang berlalu, nampak aging. ada yang cam aku, ada yang bertanyakan sapa.

mostly dalam list aku dapat berjaya dilaksanakan. ada jugak yang tak sempat, seperti mencari air buah besar yang dari dulu aku dengar cerita tapi tak jumpa-jumpa. macam urban legend plak. lagi satu tempat ikan/sotong celup tepung yang popular kat area airport, adik beradik urban legend tadi.

gambar-gambar aaqilah dan natalia yang sakan main pasir, pantai batu buruk, kuala terengganu. btw, makan-makan sini mahal la aku rasa =( yela tourist attractions..


i'm loving it, originally uploaded by hasniza.


spade substitution, originally uploaded by hasniza.


my counting skill, originally uploaded by hasniza.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images