us open la plak after the other 2

Friday, June 18, 2010

first it's world cup, but nba finals is really that occupied o.h during morning. bape hari dah pergi kerja lambat. world cup aku tak kesah langsung, aku join sama pon. tapi serius tak larat nak layan semua game rasanya, very unlike 2006. kalau bosan je aku ingatkan diri sendiri, 4 tahun sekali, 4 tahun sekali..

now it's us open started to tee off. oklah mula-mula aku bagi soalan bodoh kat ayah aku hari tu bila dia kira-kira yang us open is coming. apesal awal sangat, bukan bulan 8-9? oh itu rupanya us open golf, bukan tennis. lagipon apakah yang akan buat ayah aku stay up all night kalau tak bukan tiger woods, not roger federer. well it's the same case for o.h now since he calls himself quite a pro, only after few months playing.

maknanya dengan ini semua, very little to none at all tv for myself. siang-siang waktu ayahnya kerja, it's cartoon time for aaqilah and natalia. maka bila o.h ada kat rumah, tukar lah pulak ke event dia.

ok, ok golf habes weekend ni. nba finals pulak hari ni. kejap je pon cik puan..

kasi can je la

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images