not so little anymore

Monday, June 21, 2010


miss aaqilah, originally uploaded by hasniza.


sejak-sejak balik ni aku jarang sekali memasak, sebabnya duduk dengan family. up until kiterang duduk sendiri april lepas, boleh kira dengan jari kut. oklah, aku bercadang untuk lebih memasak sendiri, kononnya..

disebabkan senang sangat nak dapat makanan yang tersangatlah bervariasi (sebut saja, merata ceruk ada) maka menambahkan sebab kenapa aku jadi kurang giat masak-memasak. aku rasa kat luar lagi sedap haha

ok, jangankan jarang memasak, baking toksah cerita. sikit punya malas. tapi disebabkan ada special occasion hari ni (wah it finally arrives) jadi aku menjadi bersemangat. yelah untuk the special person why not, she understands that birthday means something to celebrate. mungkin pada dia cupcakes/cakes mak dia adalah terhebat di dunia, mana tau ;)

i've already spent few hours in front of pc searching for ganache recipe. disebabkan aku tidak berjaya menjumpai corn syrup (alaa camne lah bentuk botolnya kut) nampaknya kenalah aku settle dengan apa yang ada. tengoklah camne jadinya nanti dalam entri yang akan datang, insyaAllah.

lamaaa sangat tak cerita pasal food kan kan

p/s: happy birthday u

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images