tumultuous

Friday, October 02, 2009

setelah 2 tahun aku tak drive secara intensif, hasilnya memang kurang membanggakan.

tapi sebelum itu, jangan takut skill pemanduan aku masih ok ye ;) tapi navigation skills nampaknya rusty sedikit. kalau aku tersesat sampai ke area yang sudah banyak one way, uih pening pening.

sebab itulah aku took almost sejam setengah nak balik rumah dari alamanda putrajaya kerana asyik miss exits. damn u putrajaya signboards cam haram hahaha. jadi aku lebih paham lah sekarang ketensenan o.h bila driving dan betapa lagi tensen bila aku mula hangin sebab dia asyik miss simpang. patutlah orang cakap sat nav itu sangat menyenangkan dan dapat mengurangkan arguments dengan berjaya sekali.
 
haish.. tapi takpe practice makes perfect. janganlah doubt bila saya nak drive kereta ye hehehe

You Might Also Like

2 comments

  1. sat nav ok la kut, tp kat malaysia dah ada ke?

    kelakar bila dgr/baca pengalaman org yg guna gps

    kesimpulannya, jgn guna gps kalau anda sudah tahu jalan tersebut :D lagi lambat jadiknya

    ReplyDelete
  2. kalu sini ok, tade pon tape..

    ni kalu pergi tempat yang tak familiar, kalau aku boleh jadi gaduh dah tu hahahaha

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images