memento

Wednesday, September 30, 2009

percaya atau tak yang raya tahun ni aka aidilfitri 2009 kamera aku tak amik gambar pun especially di pagi raya. aku pun tak percaya maa.. kerana kamera tertinggal di semenyih dan kiterang sudah pun half way ke klang.. jadi tak dapatlah korang nak menyaksikan baju raya aku tahun ni yang aku sempat beli sehari sebelum raya iaitu pada hari sabtu muahahahaha nasib baik sempat u..

takde lemang, takde ketupat, takde juadah hari raya mahupun berbaju raya ;)


bila geng kanak-kanak berkumpul, sekarang sudah menjadi mak kanak-kanak pulak. mana aaqilah?


little gladiators on pink chariot


windu ah saya pada keluarga riang ria seksyen 9

You Might Also Like

7 comments

  1. apsal aku nampak aqilah mcm susut sket? ke gambar tu je

    ReplyDelete
  2. has, aku ni satu sekolah ngan ko. satu itm ngan ko. tapi apsal satu pun aku tak kenal kat sini. at least cam muke cukuplah. one and only yg aku kenal selain ko lah hanyalah adik ko. adik ko yg baya adik aku kan?

    ReplyDelete
  3. jue,
    mana tak susut. tido beterabo lagi tp sekarang better sket. balik memula ari tu makan pun cam tak seberapa huhuhu.. tp sekarang dah makin settle down =)

    ratz,
    gamba first tu cousins aku daa..
    kemudian tu housemets aku waktu degree, derang tu junior 2 tahun. gamba titi n kenit aku tak letak plak kalu tak sah2 ko kenal. orang lain aku blom jumpa hihihihi
    ye btul, adik aku yg baya adik ko tu..

    ReplyDelete
  4. terkejut si aqilah tu agaknya, biasa tgk org putih2 je..ni tgk org cokelat2 :D

    so back for good lah ni? barang semua dah ship ke? cepat ko abis pantang ye has..muskil aku, ke ko berpantang style mat salleh :D

    ReplyDelete
  5. salam,
    Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua rilek rilek.
    selambe.

    ReplyDelete
  6. jue,
    haha tadela berpantang secara mat saleh. derang tu pagi beranak sat gi layan coke dah isk..
    mana yang boleh dibuat aku buat.. tapi tak strict cam orang lain la, dah sendiri monitor sendiri mau ingat hahahha
    jangan musykil, aku baru je lepas 44 hari ;)

    ReplyDelete
  7. see, baru lepas 44 hari? how strong r u..kagum2

    aku geram la nengok si aqilah tu..aku suke sbb dia tak suke senyum dpn camera..soo kewl n macho :p

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images