bmi says ideal, i say some more please

Friday, October 23, 2009

kalau dah perempuan tu perempuan jugak lah..

nampaknya aku juga tak terlepas dari memikirkan masalah berat badan, yang pada aku macam bermasalah bilamana pada semua orang kecuali aku mengatakan that's better. kurus sangat pon tak cantik jugak kan. thanks to natalia aku mendapat semua extra nih, aku gained around 15kg, percaya atau tidak..

okla, okla aku admit yang ok je sebenarnya. bmi pun cakap cantek, tidak underweight lagi. tapi kalau dapat turunkan sikit lagi particularly tang thigh, pinggul, muka sikit lagi, dan juga boobs, alhamdulillah hihihihi dan tummy flat. urgh tang tu kena kerja keras ooo.. yang aku rasa memang hangat-hangat taik ayam je laa aku dan plan exercise.

personally aku rasa swimming adalah salah satu exercise yang memang boleh kasi hasil yang memuaskan dalam masa yang singkat. testimonial - aku baru pergi 2 kali alhamdulillah saya sudah boleh fit in jeans pre-pregnancy. i mean memang fit ooo huhuhu

at least boleh la tu kan sebagai permulaan.

thanks to natalia jugak, breastfeeding helps a lot! kalau tak turun pun, at least u'll stay the same, insyaAllah..  =D

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images