day 14th

Friday, August 28, 2009

day 14th she is today!

hari ini ialah due date natalia, instead dia dah 2 minggu =) at least bila travel nanti dah over a month, dan aku juga tinggal berapa hari saja confinement period.

macam mana aku berpantang? mana yang boleh dibuat kita buatlah.. mak aku ada kirim post natal set, jadi adalah barut dan minyak-minyak untuk orang lepas bersalin dan juga minyak baby, set rebusan yang aku belum pun rebus huhu, pil-pil macam jamu untuk orang lepas bersalin juga (belum makan jugak lagi ;P), lebih kurang laa tu. since first 10 days aku dah lepak hospital, makan pun style hospital juga. tapi serius senang nak ke toilet. mula-mula memang seronok memilih apa nak makan on hospital menu, tapi lama kelamaan saya dah mula depressed, kerana selagi saya dapat menu hospital selagi itu lah indication yang aku tak boleh balik rumah lagi..

natalia a. azraa, happy 2 weeks. makan banyak-banyak, debab cepat-cepat, get well really really soon okie my miss muffin, she's still a bit yellow =(

mwaahhss smooocchh..


sleeping natalia, originally uploaded by hasniza.

You Might Also Like

5 comments

  1. happy 2-weeks-old natalia!! rasanya baru je haritu dah 2 weeks kan? alaa flickr tak boleh view kat ofis. nnti balik can lepak dgn natalia pulak! yay! get well soon lil miss muffin tu. nanti mama sue belanjer teh tarik place okay?

    *smooches*

    ReplyDelete
  2. Natalia cepat sihat yer! dah bukak mata belum dia?

    ReplyDelete
  3. hai has...slmt bersalin...congrats for new baby...comei sgt...sori lmbt wish...smuge slmt smuenya...

    ReplyDelete
  4. Sorry lambat wish.. Tahniah AP... Nama Natalia tu sgt sedap. Take care! Bilakah akan balik ke sini?

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images