sengal, sebu, bebal

Thursday, December 07, 2006

aku dapat rasakan kalu lagi lama aku duk umah lagi tak produktif le jawabnya. duit tak masuk, kepala sebu, maybe makin naik badan agaknya. tapi bahagianya dapat tengok aaqilah membesa depan mata

jadual harian, tido very early in the morning, bangun dah dekat nak zuhur. sekarang ni zuhur masuk nearly pkl 12. selalunya hubby akan masuk tido lambat gile, kekadang dia tido pas subuh. aaqilah lak akan bangun paling awal, aku pon tak berapa sure pukul berapa selalunya depends pada pukul bape dia tido. mood dia di pagi hari memang bes, dia akan memain sorang-sorang sebab orang lain tamo bangun sampaila dia dah start bising. so selalunya by 11++ aku dah bersihkan aaqilah, kasi aaqilah makan dan main-main lagi dengan dia sebab dia selalunya getting sleepy balik.

quite funny bila kita dah duduk dekat dengan kedai ni makin malas plak rasanya nak pegi beli barang. sekarang kalau nak dapatkan groceries senang dah. makin senang dan suka hati sebab ada kedai siam near here. baik aku member dengan tokey dia yg suka panggil orang darling tu mana tau senang dapat diskaun. jap sebenanya tade diskaun le. dia panggil aaqilah doll.

cuma kali ni rasanya nak makan lebih variety. resepi tebaru yang aku sangat suka, soto ayam! kalau layan gordon ramsay's lak akan influence untuk masak western style, dengan presentation yang kewl. tapi sudah jadi style kita, makan hidang.

wat are these craps i'm babbling about? aduhh pening pening

You Might Also Like

2 comments

  1. CooL mummy...smangat2...sama2 smangat sama baby aaqilah... saya rajin folo family akak nyer sites..sini(smesti nyer blog akak :)..blog abg kenit sama fp akak.. cooool bangat lahhh..
    (haper haku nk jadik nieh..malass bace buku tpp rajin plak membace mendalah nie..4 gud reason kak..nak bakaq smangat sket..soo..kasik taruk manyak lg entry kewl n slumber aite..wink..wink ;)

    ReplyDelete
  2. tenkiu tenkiu terharu plak =) semoga terus semangat!!

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images