a 'birthday', the final book and the last kiss

Saturday, December 23, 2006

2 days ago was our aaqilah's 6th month bday. kira bday le tu. cadangnya nak pegi city beli cake n food tapi hazy sepanjang hari, sejuk ooo 0 darjah.



then, titi msg aku dengan soalan ko dah tau apa title buku-7? ntah, mana la aku tau, yang aku perasan lately banyak gak artikel pasal buku-7 and j.k.rowling. jengjengjeng inilah dia Harry Potter and the Deathly Hallow. wow what a title. tak sabar tunggu mid next year, tak sabar nak baca tapi unbelievable surprisingly it's coming to the end. macam lotr trilogy jugak, nampaknya macam tade buku cerita lagi yang aku sangat looking forward after this huhuhu

kalau ada sesapa nak layan movie, apa kata try the last kiss. hubby yang suggested, tapi aku ingat busan, in contrary aku silap besar. sesuai di usia-usia begini.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images