Shiny happy people

Friday, July 28, 2006

Rasanya dah lama sangat aku tak memblog.

Bukannya apa memang aku tade citer-citer menarik atau event-event besar untuk diceritakan.Takpon hubby dah telebih dulu bubuh kat blog dia.Kenapa shiny happy people.Aku harap kiterang camtu jugak.Lagipon aku tengah layan Top 10 REM kat VH1 nih.Cuma aku tak berapa hepi dengan certain menda.

First thing,channel VH1 ni cam mangkuk sket.Tak berapa clear,ada bunyik-bunyik.Channel lain okie je.Dahle dengan tema bulan Rock Month menyebabkan aku malas nak layan since bunyi bising ni la.Dengan no 1 ialah lagu REM aku, Everybody's Hurt hehehe sediy gak kalu layan liriknya bebetul.Tapi zaman layan-melayan lirik lagu ni bagi aku dah agak berlalu.Zaman remaja to young adolescent lebih tepat aku rasa.Waktu ko mula rasa suka kat orang,then bercinta,then putus cinta dan sebagainya.Even kalau crush kat orang pon ada lagu tertentu hahaha been there done that.Each songs represents each feelings.Sekeras-keras hati seseorang tu pon mesti ada jiwa-jiwa juga.

Lepas tu aku tak hepi dengan notebook aku skang ni.Beberapa hari lepas,waktu aku tengah burn DVD tetiba notebook aku terus off.Notebook ni memang selalu tetiba turn off kalu temperature tinggi sangat.Tapi sebelum tu aku memang selalu complain kat hubby dah pasal punat cucuk power supply ni cam problem.Dengan bateri dah start kong(memang kong pon) lagi aku sakit jiwa.Ni pon aku dapat pakai berapa jam sangat,sebelum notebook ni akan off,sebab bateri akan discharge.Adeh sakit kepala rasanya.

Semalam kiterang gi London menguruskan Aaqilahnya registration and passport application dia.So dalam masa 2 minggu ni Aaqilah akan ada passport.Pastu balik mesia nanti bole la apply visa dia lak.Aku kira-kira masa yang ada sampai kiterang nak balik ni just nice je.Aku pon semalam dah cukup sehat nak bejalan jauh-jauh,then hal-hal Aaqilah pon bule settle just in time.Yela,nak dapatkan tiket Aaqilah pon kena ada passport.So dalam masa 2-3 minggu ni bole dapatkan tiket Aaqilah plak and then happily kiterang bole balik bercuti.Semalam berjalan jauh gile,penatnya tuhan je tau.Kesian lak tengok hubby harini dia kena gi uni lak buat keje-keje tertangguh dia.

Lagi satu aku tak berapa hepi ialah pasal kasut baru aku, Sprinter Sister yang aku beli last time.Pesanan aku untuk kawan-kawan yang ada kasut sama cam ni,(thanks to Jan and Sue, aku pon berkenan gak), silalah "membelasah" kasut anda so that dia cepat lembut.Leather shoe ni kalu first time pakai memang nanti lama kelamaan akan bagi anda satu perasaan, it's killing me.. sebabnya dia keras lagi tapi bila dia dah lembut dan mould dengan kaki kita baru la terasa bejalan dengan bare foot je.Lagi satu,kalau-kalau rasa nak jalan jauh dan lama-lama tu,kalu nak pakai gak,rasanya bawakla extra pair,manala tau dah tak larat ke hehehe

Waahh bila dah start menulis ni rasa macam-macam idea plak dalam kepala aku.Tapi till then,aku sambung semula..

Ciao people

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images