ITALY IS THE WORLD CHAMPION

Monday, July 10, 2006

first sekali,mestilah gue nak ucapkan CONGRATULAZIONI kepada squadra azzurri

setelah bertahun-tahun menjadi pengikut yang bole tahan setia,akhirnya hari ni aku bole tumpang gembira dan tumpang senyum jugak.satu perasaan yang surreal,maklumla dah bertahun-tahun asyik kalah je.90' tak berapa ingat,tapi aku ingat kalah le.94' kalah final penalti.98' kalah penalti lagik.2000' euro uih sakit hati kalah bila lagi 30 saat lagi nak celebrate kemenangan dah.2002' kalah golden goal lagik.2004' euro group pon tak lepas.jadi rasa kalah tu dah lali le kata orang

wat's the best described about this final?dramatic?busan?unpredictable?predictable?

memetik sepatah kata dari marcel desailly..empty feeling.ye,kiterang pon rasa camtu jugak.aku rasa semi against germany tu lagi penuh perasaan,spectular dan itula team italy yang aku hoped dan expected to see today.sedih gak tengok zidane kena sent off,apala agaknya materazzi provoke ke dia tu.suka tu mestila suka italy menang,tapi ntah aaa,kesukaan tu tak penuh je.lagipon lantak le,aku bukannya italian pon ahahahaa

again,tahniah ITALY.jugak tahniah aku goes to hubby,sebab menang liga kengkawan.maklumlah pengalaman jadi manager cm bertahun-tahun tu tak sia-sia le ye

You Might Also Like

4 comments

  1. Meterazzi : wei.. botak, lu nie dah ler tua.. main sket dah pancit.. baik lu dok umah.. smayang banyak2.. nanti mati leh masuk syurga..

    Zidane : kuang hajo.. gua dapat lu dalam siri yang lain..(sambil memusing badan dan menanduk dada Materazzi)

    dipetik dari perbualan tepon Zidane ngan gua awal pagi tadik..

    ReplyDelete
  2. bai.. seperti gua katakan.. sebenanyer lebih tajam lagik die kutuk.. melibatkan faktor faktor agama

    ReplyDelete
  3. yea siries.. CSI the series.....

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images