wat a beautiful life, of mine..

Tuesday, December 06, 2005



aku baru je abis baca latest updet dr hubby tesayang ekekekeke klaka lak rasanya.tp menci ah,sebelum aku rasa nak tulis dulu,dia dah buat dah.tapi,entry ni bukan nak tiru dia,cuma dari view aku je.. =)

sambil tv tu duk tayang germany dalam world cup season,sambil aku duk heran kenapa laa germany je dia tayang ari ni..sambil tu jugak aku duk gelak baca hear u me oh ya,dia tayang germany je most probably sebab jumaat ni undian world cup kut.aku agak je la.. sambil tu aku pon pelik gak kenapa kenit tak balik-balik lagi,sebab dia cakap he'll try asap.kata nak gi print kat lab then library je.mungkin lepak browse buku atau print byk papers kut.maklumlah target sekarang nak anta paper by next february..

sebenanya dah lama dia menyatakan kebosanan hidup kat sini as well as phd life nih..bila aku tanya tak best ke buat keje-keje scientist nih,particularly research stuffs.katanya bes, mencabar..tp the fact yang dia rasa keje-keje dia tu somehow lead to nowhere tu upset him much..aku paham,penah rasa,penah buat menda yang sama..cuma aku tau keje-keje dia lagi susah,burden dia lagi berat.tho kita kat sini speak english,tapi tatau kenapa rasanya english kita dengan english mat saleh ni maksudnya lelain,kita paham lain,dia paham lain.. macam dulu aku selalu heran,aku tak berapa paham greeks speak english,tapi anyhow english akan paham..same goes to learning language,camne someone tu boleh menguasai beberapa bahasa,which eventually made me realized one thing: ada certain bahasa ni came from the same root..camtu la lebih kurang wakakakaka

memang betul aku tengah berjoli-joli lagi kat umah.tatau kenapa this time around aku malas nak klua bejalan-jalan.aku cakap kat kenit, kali ni memang aku tak tahan sejuk. agaknya datang kali ni dah sejuk,jadi badan lambat nak adapt. lepak umah je.masak.makan.layan tv.main games.tido.baca buku cerita.indah tak hidup? hahahahaha lagi indah hidup ni kalau buat semua menda di atas dan duit masuk poket jugak, in fact memang pon hahahaha tetapi teramat indah kalau duit yang banyak terus masuk poket. somehow aku kena keje gak pas nih. nak stay fit. nak shopping sakan since impian terbaru kiterang, pegi semua outlets kat uk. last time gi portsmouth, memang best.rupanya ada lagi outlets lagi besar dari kat portsmouth, lagi besar impian kiterang dan lagi banyak duit kena save nih. tu la aku kena keje,kalo tak camne nak gi short honeymoon nih dan shopping dan shopping dan shopping dan jejalan

ayah aku once said, phd ni tough,awak kena support dia all de way..


You Might Also Like

4 comments

  1. tu bukan pondok tepon superman tukar baju aa?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. betul2.. memang pondok tepon tue.. gua cam .. tidak syak lagik..
    waaa.. bukan main seronok lagik idup yerk.. gua pun nak gak gak idup camtue.. kekekkeke..

    ReplyDelete
  4. isy agak-agak seronok jugak..hihihi

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images