new look

Tuesday, December 13, 2005

Ho ho ho WELCOME WELCOME to my new blog. Untuk ntah kali keberapa aku tukar template dengan harapan aku tak bosan tengok blog sendiri..hehehe mesti orang ingat aku syok sendiri? hmm kinda ;)

Memula ingat nak tido-tido ayam jap,tapi peliknya mata tak bole pejam. Hubby kata aku dah banyak sangat tido,betul jugak tu. Sebenanya aku tengah frust, tengah syok-syok layan FF7, tetiba windows error prompt..uwaaargghh!! terus sangap. aku surf internet, rasa mata aku dah sakit dan berair, tu simptom ngantuk..tu yang masuk bilik ingat nak nap jap..

Tetiba aku rasa semangat blogging kembali. Lalu aku pon google, blog template.. hehehe aku pon try and error beberapa template yang rasa-rasanya bole tahan,konon-konon kewl la tu. Tetiba besemangat, hubby kata uih tak sangka awak leh jadi seseronok camni hahaha layan punya layan,dekat 5.30 dah, maghrib pon belum lagi..

alamak,patutlah perutku bebunyi-bunyi..hari makin malam,masak belum lagi..ari ni mau masak apa ye??

semoga aku terus semangat, amin..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images