geram geram geram

Thursday, December 15, 2005

Aku geram betul. Ni dah masuk kali ke-3 or 4 aku takleh main FF7, sebab nanti dia stuck before prompting windows error message. Untuk kali terakhir aku main tadi, terus aku cek out berapa harga FF XI hahaha hangin hangin

Tapi my dearest hubby telah solvekan problem bodoh tu. Rupanya memang FF7 bila main kat Windows XP akan encounter problem bila sampai Chocobo Race, which he pronounced it as Chochobo hehehe kiut kiut Tak sangka, orang yang tak main FF langsung cam dia bole kasi aku main balik.. Tenkiu so so much.. Sebenanya aku memang dah patah hati tadi uhuhuhuhu

Hubby citer ada kawan aku beli FF XI dulu harga dia RM400,uih mahal betul..Tapi mesti waktu tu baru klua, mesti cam hot cakes lagi.. Aku jumpa kat Amazon less then GBP1o.00..Hehehe tapi aku rasa aku akan punya masalah lain plak kot, graphic card tak power la... =(

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images