rm 5

Friday, April 23, 2010

to be honest, inilah first time aku merayau dalam kedai 5 ringgit daiso ni. selama ni ada jugak aku husya-husya dari luar kedai yang similar tapi tak pernah pulak nak betul-betul mencari barang. apa yang dicari? bekas air nak simpan dalam fridge.

memang mengujakan. sikit punya lama aku berdiri depan himpunan bekas plastik, macam kagum pun ada. macam-macam saiz, macam-macam bentuk, macam-macam kaler. don't get me even started on kitchenware. kawaii. drooling aku dibuatnya.

tapi, tak kira apakah barang yang kau ambil, it costs u rm5 per unit/bungkus. jadi aku ambil 5 benda, they cost me rm25. simple maths right.

bila kira-kira balik, takdelah murah sangat rm25. aku rasa kau boleh dapat lagi murah from other shops kan.

itulah dia, mainan psikologi 5 ringgit.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images