less excited, please no

Thursday, April 22, 2010

settling down, maka bilakah akan settled down?

aku rasa masih belum juga habis, macam tak habis-habis je. serupa jugaklah macam kotak-kotak baju aku yang o.h dah put aside tepi katil cantik-cantik itu hari. adalah 3 kotak, tapi isinya dah macam apa ye, memang demotivated huhu.. tapi kan untuk pengetahuan saudara-saudari, saya sudah berjaya melipat dan mengemas segala macam baju seluar itu hampir habis. ada sikit lagi untuk masuk balik dalam kotak dengan label "winter clothing" yakni baju super tebal yang kalau saya pakai mesti orang ingat betul atau tak perempuan ini? ya Allah, memang banyak baju aku rupanya, memang tak patut pergi shopping dah huhuhu.. jadi camne aku nak buat ni ;) nak bukak booth kat flea market tak sampai hati pulak rasanya. satu ada ke orang nak baju yang macam outdated je, satu lagi aku akan merasa sangat sedih untuk berpisah dengan kamu-kamu semua. tapi kalau kamu cek label ada orang nak beli je kut heheheheheehee

rumah pon segala kerja-kerja pertukangan dan pemasangan bolehlah dikatakan sudah siap. kalau orang nak datang pon tak malu sangat la haha tetap ada lagi yang tinggal dengan barang-barang kecik. aish ada jugak yang tinggal ye. o.h selepas kerja-kerja keras ni terus proposed side business.

bebaru ni o.h ada saja-saja cerita, saya amik kereta baru lah camne? then aku reply, boleh tunggu sikit lagi tak. maka dia pon menjawab, bby terimalah hakikat, kita settling down ni. bukan aku tak terima hakikat, tapi once hidup dan settled down, apa yang aku tak suka ialah life akan jadi stagnant. akankah? hmmm..

oh Tuhan, kemanakah hilang agaknya semangatku yang sangat berkobar-kobar dan bertenaga pada satu masa dulu? aku takmo jadi dull.. tolong!!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images