long slow slide

Thursday, June 18, 2009

lately jangankan budakbijak, aku rasa banyak blog sudah mula menyepi. hear you me super duper busy, there she goes juga busy dan bila di rumah rasanya sudah tidak punya idea dan kuasa juga tenaga untuk blogging.

kadang-kadang ada cerita atau idea yang tiba-tiba ada. aku dah tulis half way but then, idea diminished dan terus lenyap begitu saja. kadang-kadang bunyi macam poyo pon ada. kadang-kadang terasa nak tulis technical stuffs, tapi hehehe aku tak rasa orang yang sebegitu. gosip artis aku tak minat, baca tu okla. cerita sports kan kadang-kadang ada. asyik gambar food tapi resepinya sikit punya malas nak letak hahaha..

okla, lately memang saya ini cepat penat. balik around 5++ dan sofa atau katil ialah destinasi pertama kalau boleh bila sampai rumah. once dah baring, kalau tak napping alamatnya memang susah nak bangun. akhirnya aku sudah mula merasai keberatan muatan berlebihan. jalan pun tak selaju dulu. itupun pada mata sesetengah orang, aku masih aktif ke sana sini..

lagi satu cerita, for the first time ever aku membeli maternity top. waktu aaqilah dulu aku banyak pinjam tshirt other half. kali ni terasa macam nak bergaya sikit, boleh la kan hehehe.. cuma aku je yang tak berapa comfy, nanti peyutnya sangat obvious. errr at least orang tak assume aku buncit ekekeekekeke

later people..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images