ain't that unusual

Wednesday, January 28, 2009

lama tak lama update, sebab utamanya memang takde cerita. bila takde cerita takde apa nak update. nak menulis pon takde idea yang bernas. event menarik pon takde.

aku dah stuck dalam rumah ni lebih dari 2 minggu tak keluar langsung. aaqilah lagi kesian, aku rasa lebih dari 2-3 minggu. bila sejuk-sejuk camni nak keluar rumah pon malas. jadi berharap pada other half je la bila barang-barang rumah perlu ditopup. yang bagusnya aku tak spend, lagipon aku dah tak berduit dah lama dah ni. duduk rumah diam-diam ialah satu satu consequences dari spending cam tak ingat dunia. cuma aku harap sejuk beku ni akan berubah very soon, ingat nak bawak aaqilah gi main kat playground.

lagipon bila malam berjaga melayan aussie open, siangnya jadi tanak bangun la.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images