temporarily unreachable

Wednesday, May 14, 2008

Aiseh baru je beli tepon lagi sebab the last one rosak bebaru ni. Apparently aaqilahnya saliva ni sangat menakutkan. 2 henpon aku tewas huhuhu ada citer sini

konon la konon ari tu ingat malas sangat commit dengan kontrak. dahle kalu nak buat 12 bulan, obviously mahal dari 18 months kontrak. tapi aku malas nak amik risiko 18 bulan tu, sebab plan nak terus stay sini after the hubby grad masih dalam plan. lepas tu plak sangatla susah mencari offer tebaek dengan current network aku. sangat malas nak tuka no sebenanya. memang le latest tepon sekarang ni canggih-canggih tapi tade yang awe pada first glimpse, jadi aku becadang nak carik tepon minimum je. itu laa sebabnya aku beli tepon second hand kat ebay beberapa bulan lepas, yang the hubby skarang gelak-gelakkan aku balik. sebabnya bole dapat tepon baru yang minimum. ruginya laa waktu tu. kalu sambung je kontrak bole habis dah awal tahun depan.

tapi nak jadi cerita laa kan, aku terbekenan kat satu ni sewaktu masuk klua kedai henpon. sebenanya itu hari lagi aku dah berkenan sebab nampak ada satu minah ni tengah gayut, tapi aku tatau hp apa.

setelah bertahun-tahun setia pada sony ericson kiterang merumuskan durability ada kurang sket compared to others. selain software yang bole tahan slow, battery life in terms of long period isn't that reassuring. ni pon yang buat aku tensen pasal bateri le. faktor aaqilah suka hisap kat plug in power tu lagi laa tolong problem.

tapi kan, tepon yang aku beli tu pon sony gak hehehehehe

kronologinya -> moto s.e s.e s.e s.e s.e s.e

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images