satu demam datang lagi

Monday, May 19, 2008

kebanyakan musim sudah habis atau dah nak abis dah. serie a, epl, bundesliga, dan lain-lain dah pon berakhir. spanish league aku tak bape sure sangat plak, dah jugak kut, lagipon euro 2008 akan bermula in 3 weeks time. satu demam akan melanda.

nba playoff pon nak masuk final round dah. game tidak lagi every nights kan bby. nampaknya french open tahun kena kena compete sket dgn euro, tapi depends pada player jugak. kalu the battle of nadal-federer aku rasa tetap dapat coverage yang meluas. adakah nadal akan dapat retain the title, atau federer akhirnya dapat conquer claycourt?

kenapa aku ni gila sport. dulu lagi gila kut, lately dah slow down sebab ada banyak lagi menda lain menuntut priority. time budak-budak tade pike menda lain sangat kan. sekolah dan sports. sports dan sekolah. aku penah citer, dulu waktu sekolah sangat bercita-cita untuk menjadi tennis player. lepas tu berangan nak jadi engineer sukan permotoran plak jadi bole lepak dengan valentino rossi. atau sports photographer jadi bole amik gamba footballers in actions muahahahaa. nampaknya tade satu pon yang jadi. parents pernah menyatakan kerisauan a bit, kata mereka how come the girl yang lebih layan sports especially bola dan sukan bermotor more than the brothers.

the hubby has this dream to develop kids interest particularly boys into basketball. aku tadela harapkan apa sangat, cuma berangan gak nak anta aaqilah to tennis training from early age. bukannya apa, sukan baik untuk kesihatan. lagipon bole prevent dari aktiviti yang tak berfaedah, harapnya. lagipon nampak aaqilah ni kemain aktif hehehe (nampak sangat anak-anak penyambung minat tak sampai maa ayah)

last nite for the first time ever aku layan brokeback mountain. i've been warned before that some scenes i might find disturbing, thanks for that. memang betul aku tak sanggup tengok, in fact i had to flip channels so that aaqilah won't see it too. nampaknya kena citer di lain entry kut, a few things to ponder.

ni le yang aku benci bila layan citer sebegini, aku akan termimpi-mimpi dan teringat-ingat. go away ennis del mar, far far away *shucks*

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images