What if?

Tuesday, December 04, 2007

Baru-baru ni a daughter of my mom's friend passed away at the young age of 36 after battling with breast cancer.Af-fatihah untuk dia..

The family knew that she had cancer when she passed out like 3 months ago and it's already terminal.Tapi apa aku nak citer sini pasal more or less treatment at clinics.

Ni what I've heard dari mak aku.Aku tanya takkan tade signs atau sakit-sakit before that.Dia citer sebenanya memang ada macam dah kluar darah dengan nanah meleleh.Then arwah went to a clinic for treatment,minor operation untuk bersihkan dan treat bahagian yang sakit tu.Dan suruh dia datang untuk follow up.Lebih kurang gitu la citernya.

Dari aku yang bukan doktor ni pernah baca,lumps is a very early sign of a breast cancer.Jangankan nanah atau darah,even cecair yang jarang-jarang dapat kita lihat tiba-tiba meleleh kluar pon cepat-cepatla dapatkan rawatan yang sepatutnya.Aku rasa ngilu bila mak aku citer pasal klinik tu.Sebab kiterang sendiri selalu je pergi situ,dan makin lama aku pon makin banyak comments yang selalunya aku citer sendiri-sendiri je.Nampaknya tade le lagi nak gi situ dah huhuhu

Maybe the doctors there reacted as they should do.Had any doctors from that klinik referred her to the hospital earlier,maybe her condition could be figured out sooner.Maybe this and maybe that.

You Might Also Like

1 comments

  1. Al-Fatihah. Harap mintak dijauhkan bende2 cmtu. Aminn.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images