little missy, aaqilah-chan

Sunday, June 17, 2007

rasanya dah lama aaqilah tak klua sini. mak aaqilah ni si pemalas laa..

apa lagi citer terbaru, this coming week nih lil aaqilah akan turns 1. yap, kiterang ni yang lebih excited sebenanya. kalu la financial lebih cun mesti preparations lagi cun jugak. ini adalah secara sederhana. aku ni memang dah lama sangat berangan food mixer, tapi untuk spesel occasion ni and after some thinking kan, aku decided untuk beli hand mixer dulu la. at least setakat nak buat biskut tu lepas dah. the ultimate kitchenaid one day le okie hehehe tapi yang duk tensen ni pasal handmixer tak sampai-sampai lagi, padahal aku dah order dari awal minggu. memang dah berangan habis dah kasi test power once sampai tapi tade rezeki lagi. aiyo mana niii

aaqilah's turning 1 i feel something major. dalam 1 tahun ni rasa macam tak sedar je time flies. biasala, mesti ada ups and downs nya becoming parents nih. aku rasa bole tahan cheating gak mak aaqilah ni. cam sekarang aku pegi keja dan tinggalkan aaqilah dengan ayah dia. pasni aku ingat nak propose kat bos untuk keje longer hours hari-hari biasa so that aku bole cabut half day friday. pastu pegi keje lagi awal pepagi untuk tak balik lambat sangat. still not around kan..

back to aaqilah, rasanya memang dah lama aaqilah tak menempel kat maknye blog nih. apa kata survey?

You Might Also Like

4 comments

  1. ala aqillah, eeeeee geram nyer tgk pipi dia, ala nangis kenapa tuh? eeee seronoknyer tgk aqillah dah besar. Nanti kawan dgn Alya yer hehehe. Tak sabar nak cium dia hehe, misya ciumkan utk anor byk2 yer

    ReplyDelete
  2. aaqilah is the best, selain daripada qis qis and aiman! heheheheheeeeee

    MANY MANY SLOPPY KISSES! muahs. =)

    ReplyDelete
  3. eepyy bezday to aaqilah chan...ur so cute n preety littlemissaaqilah...
    ~missza~

    ReplyDelete
  4. tq so much aunties sumer. terharu terharu ni hehehe

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images