kadang-kadang aku teringat

Thursday, June 14, 2007

semenjak pegi keja pepagi nih, aku perasan ratio orang yang melayan mp3 player bole kata tinggi. contoh mp3 player adalah seperti ipod which is obviously dominates compared to the players, then handphone dan juga player-player picisan yang lain. well, actually dah lama perasan tapi baru ni je nak mention. since the hubby ada beli ipod nano yang nipis nih jadi aku mengutilizekan apa yang ada, aku pon nak join orang sumbat telinga sambil travel ke destinasi yang dituju. yela, nak layan buku citer aku pening kalu dalam kenderaan, kalo bole buat tade hal punya.

pagi ni aku terasa nak melayan the best of cokelat. aku penah claim sore cam kikan cokelat dulu, wakakakakaa yela time tu melayan hati yang lara. satu, satu lagu cokelat, bring me back to a few years ago. aku naik keta dengan ada sorang hamba Allah ni, time tu kaset player (ye anda-anda semua, kaset player ye) dia tengah main cokelat, album yang first tu. apa intention dia aku tak berapa tau, maybe radio sucks. atau dia nak sesama melayan perasaan pasal dia tau aku dan cokelat hehehe. yang nih sedap tapi aku cuma dengar side A je la, lagu dia beturut-turut terasa ada correlatation dengan aku. karma, bila aku marah dengan orang itu. lagi bitter, luka lama jadi song of the break up. tapi bila dengar jauh, mencik aku nak sambung. korang dengar laa sendiri. time tengah hati lara tuu, luka lama tu aku duk repeat sambil main civilization. orang lain yang jadi tensen hehehehe

certain period dalam hidup kita bole buat kita tesenyum bila tiba-tiba teringat. sungguh aku rasa kelakar le. dan aku sangat grateful dengan apa yang kiterang been tru, wat turned out now. ni la salah satunya, kadang-kadang aku teringat..

ku tunggu dirimu, selalu ku tunggu
walaupun ku tahu kau jauh..

mau gi amik kopi sat, ja ne

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images