selamat pengantin baruuu

Sunday, April 15, 2007

apparently ramai sungguh orang melangsungkan perkahwinan dalam tahun ni. aku pon tumpang gumbira dan sikit-sikit dapat gak tempias kemeriahan weddings yang tak dapat kiterang menghadirkan diri..

bulan januari aku tak berapa ingat ada ke tak, feb too. starting with mac ialah my cousin hana, macam my older sis le nih jadi adalah kewajiban untuk aku sebenanya. dapat wish tru phone pon ok le tuh kan, wakil. then towards end of mac my very best fren lak, ita kat gombak. aiseh aku called first time tak berangkat lak.musti tengah bz tu. bila aku call untuk kali kedua sket punya excited member. tepaksa aku mengcover nak cakap takut sore tu kuat sangat. aku kalu cakap dengan orang-orang rapat ni volume tu high pitch je selalunya hehehe gelak pon kena control ayu sket, dalam bas ni. tak ketinggalan member-member lama itm, lya dan sharina dalam bulan yang sama, kut hehehe dapatla gak menatap gamba memasing on the internet

then salah satu acara yang dinantikan dengan penuh debaran, my bro's wedding kat s alam n semenyih. dengarnya bole tahan hebat dan meriah. congrats congrats besanding kat dewan mbsa, sama-sama cun dalam pesalinan songket hehehe on my bday lak tu.

tak sangka trend nikah pagi n terus kenduri menjadi pilihan to others too. my fren titi n chern did last year on their wedding. along hana, ita n norie (my newlywed s.i.l) jugak. bukannya apa, convinient pada semua pihak. papehal pon jutaan tahniah aku ucapkan untuk semua, semoga bebahagia, berkekekalan dan mendapat kerahmatan.. klaka lak, tengok gamba orang lain kawen terasa je nak belek gamba kawen sendiri lak huhuhu maklumlah miss banyak weddings ooo

btw to those are getting married this year kan, sesapa ada kawen lepas raya? insyaAllah kalu menjemput kiterang ada heheheheheheheee

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images